loading...

دومینیکا

بازدید : 77
شنبه 31 تير 1402 زمان : 21:48

لیزر موهای زائد در بین علاقمندان به زیبایی و سلامت طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما انتخاب مناسب ترین دستگاه لیزر موهای زائد اغلب برای صاحبان کلینیک ها و همچنین مراجعه کنندگان دشوار است و می تواند بسیاری را گیج کند.

در اینجا به طور مختصر ویژگیهای اصلی پنج محصول برتر لیزر موهای زائد که توسط نماینده شرکت طاهرتاج مادر وارد می شوند را معرفی می کنیم. با توجه به بودجه و ویژگی های هر یک از این دستگاه ها می توانید مناسب ترین و سودآورترین خرید را برای خود انجام دهید.

دستگاه لیزری تیتانیوم اصلی 2021
دستگاه لیزر تیتانیوم ، علاوه بر قابلیت های دستگاه لیزر پلاتین ، شامل استفاده همزمان و سه بعدی از موثرترین طول موج ها برای رفع موهای زائد (سه طول موج 755 ، 810 و 1064 نانومتر) ، مجهز به فناوری QuattroTM و دارای شعاع نقطه ای بزرگ است و مساحت وسیعی از 600 تا 900 سانتی متر مربع را پوشش می دهد. این مدت زمان درمان را تا 40 درصد کاهش می دهد.

با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم و فناوری In-Motion ، موهای زائد را می توان به طور م andثر و ایمن با لیزر در قسمت وسیعی از پوست از بین برد. این عامل در کنار سیستم خنک کننده ICE Plus مورد استفاده در این محصول و نوک یاقوت کبود اپلیکاتور ، لیزر تیتانیوم را تا حد ممکن ایمن کرده و عوارض جانبی و درد ناشی از آن را به حداقل می رساند.

دستگاه لیزر پلاتین 2021
دستگاه سوپرانو ایس تیتانیوم علاوه بر کاربردهای فراوان در درمان ضایعات عروقی و مشکلات پوستی ، به عنوان یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد نیز شناخته می شود. مانند دستگاه تیتانیوم ، ترکیب سه طول موج م forثر برای رفع موهای زائد (لیزرهای Alex، Diode و ND: Yag) در این محصول ، روند حذف موهای ناخواسته را در تمام لایه های پوست تسهیل می کند و باعث می شود لیزر پلاتین یکی از ایمن ترین ها باشد. دستگاه هایی برای انواع ، پوست و مو حتی پوست سبز را تغییر می دهند.

فناوری لیزری پلاتینیوم In-Motion ، با اعمال انرژی یکنواخت بر روی کل سطح پوست ، سرعت عمل را افزایش داده و رضایت بیمار را از روند درمان افزایش می دهد. با خرید لیزر پلاتین به دلیل افزایش تدریجی دمای پوست ، میزان درد و خطر سوختگی با این روش به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

دستگاه لیزری Kyoswitch 2021
همانطور که از نامش مشخص است ، فناوری Kyoswitch پیشرفته به کار رفته در این لیزر به کاربران امکان می دهد از دو طول موج 532 و 1064 نانومتر به طور همزمان استفاده کنند. مدت زمان استفاده از پالس های لیزری بسیار قوی در این دستگاه بسیار کوتاه است و در محدوده 6 نانو ثانیه قرار دارد که باعث افزایش سرعت کارکرد و ایمنی لیزر Kyoswitch به میزان قابل توجهی می شود. اثرات درمانی این محصول در دراز مدت قابل مشاهده خواهد بود.

بنابراین اگر می خواهید از ویژگی های یک دستگاه لیزری پیشرفته با قابلیت حذف تاتو و خالکوبی و جوانسازی پوست استفاده کنید ، پیشنهاد می کنیم یک سوئیچ لیزری بخرید. این دستگاه با تحریک تولید کلاژن و اثر مستقیم بر روی رنگدانه های پوست ، درمان عیوب پوستی را به طور موثر و بدون عوارض جدی انجام می دهد.

دستگاه لیزر الکس دیود 2021
دستگاه الکس دیود برای انواع پوست روشن و سبز مناسب است زیرا مجهز به دو طول موج دیود 808 و الکساندرایت 760 نانومتر است. دیود طول موج طولانی با انرژی و قدرت نفوذ بالا توسط رنگدانه ها در سطح پوست منحرف نمی شود و مستقیماً به پوست نفوذ می کند. در نتیجه ، این بهترین گزینه برای درمان پوست برنزه و سبز است.

سیستم خنک کننده قوی مورد استفاده در این دستگاه باعث کاهش درد و جلوگیری از سوختگی بافت های اطراف با اعمال سرما به سطح پوست می شود.

لیزر Alex Diode 2021 علاوه بر کاربردهای منحصر به فرد خود در زمینه معمول زیبایی و رفع موهای زائد ، همچنین اثربخشی خود را در درمان بسیاری از ضایعات عروقی مانند تلانژکتازیهای صورت ، همانژیومهای مویرگی ، لکه های پورت واین و رگ های عنکبوتی واریسی ثابت کرده است. تولید کلاژن یکی از پیشرفته ترین محصولات در زمینه زیبایی و جوانسازی پوست است.

دستگاه لیزری پلاتین پلاس
دستگاه لیزری پلاتین پلاس 2021 با استفاده از سه طول موج اصلی لیزر موهای زائد ، یعنی الکساندرایت ، دیود و لیزر ND: yag در یک دست ، امکان ایمن سازی لیزر موهای زائد را در انواع سایه های پوست فراهم کرده است. اپلیکاتور این دستگاه بر اساس اصول ارگونومیک طراحی شده است و با رابط کاربری آسان و صفحه لمسی ، تجربه ای دلپذیر را برای کاربران فراهم می کند. در اینجا برخی از ویژگی های برجسته این محصول آورده شده است:

استفاده از فناوری SHR

دارای سیستم نوری پرتو لیزر واگرا

سیستم خنک کننده قوی

قطر نقطه (شات نقطه ای)

بنابراین اگر بدنبال یک دستگاه لیزر تیتانیوم قدرتمند برای کلینیک زیبایی خود هستید که همه ویژگی های طول موج لیزر موهای زائد را همزمان داشته باشد ، دستگاه لیزر پلاتین پلاس را به شما توصیه می کنیم. همچنین برای کسانی که پوست سبزی دارند و می خواهند موهای زائد خود را یکبار برای همیشه از بین ببرند ، دستگاه لیزر پلاتین پلاس (همراه با سایر مدلهای ذکر شده در این مقاله) یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود.

با تماس با مشاوران فروش شرکت طاهرتاج مادر می توانید اطلاعات اضافی مورد نیاز در مورد سایر ویژگی ها و قیمت محصولات را بدست آورید و سپس اقدام به خرید دستگاه لیزر برای کلینیک زیبایی خود کنید.

شرایط ویژه خرید اقساطی دستگاه لیزر از مجموعه طاهر تاج مادر:

دسته تیتانیوم دوتایی ٥٠ 3٪ نقدی ٥٠ 3٪ اقساط به مدت 2 ماه

دسته تیتانیوم منحصر به فرد ٥٠ 3 cash نقد ٥٠ 3 install اقساط به مدت 2 ماه

پلاتین پلاس 3 ٥٠ به صورت نقدی ، 2 in اقساط به مدت 2 ماه

پلاتین ٥٠ 3 cash نقدی ، 2 in اقساط به مدت 2 ماه

الکس دیوید 3 ٥٠ نقدی ٥٠ 1 in اقساط به مدت 2 ماه

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 31
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 23
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 550
  • بازدید سال : 3696
  • بازدید کلی : 51565
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی